به گزارش خوزنین‌پرس؛                                              

کرسی‌های آزاداندیشی تدبیری داهیانه و روشن‌بینانه از سوی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)عزیز در سالهای اخیر بر آن تاکید شده است. تدبیری که سبب می‌شود تا افکار از گذرگاه شک و شبهه بگذرند و به قرارگاه یقین برسند.

حال که برای نخستین بار در خوزنین، چنین زمینه‌ی مناسبی برای تضارب آرا و سنجش عقاید و بررسی میزان بنیه و استحکام افکارمان فراهم شده، لازم است تا با در نظر گرفتن ملزوماتی با استفاده بهینه از این نعمت و فرصت، شکرانه بجا آوریم و آسیب‌های زیر را رفع و دفع کنیم.

آسیب اول: آفت آزاد اندیشی و مباحثات علمی، تعصّب است که سبب کوری و کری انسان می‌شود.

آسیب دوم: اگر #خوزنین_دیار را میدان مسابقه بدانیم، از همین ابتدا باخته‌ایم. اینجا محفلی است تا در آن حرف حق را بشنویم و بپذیریم.

آسیب سوم: استناد و استدلالات غیرمنطقی و غیرعقلی و صغری و کبری چیدن‌های متزلزل که گوینده را در جهل تثبیت کند که ظلم به گوینده و شنونده است.

آسیب چهارم: بی‌برنامه‌گی. فرصت عمر و بویژه جوانی، که سرمایه‌ای گران‌بها و زودگذر است، از جمله مواردی است که در آخرت به دقّت از آن پرسش می‌شود. باید از چت‌های بی‌مورد و مشاجرات بدون مقدمه و موخره بپرهیزیم.

آسیب پنجم: اخلاق و تقوا در همه زمان‌ها و مکان‌ها از مشخصه‌های انسان است. در شب‌های اخیر فردی به دلیل بی‌اخلاقی و بی‌ادبی و توهین‌های بسیار و بعد از اخطارهای پی‌درپی از گروه اخراج شد. مسلما این واقعه خوشایند نیست اما نمی‌توان بخاطر یک نفر حقوق سایر افراد را نادیده گرفت

.

شکر نعمت نعمتت افزون کند.ان شاالله در کنار هم در مسیر خودشناسی و خودسازی قدم برداریم. برای پیوستن به این گروه تلگرامی، ابتدا وارد کانال تلگرامی خوزنین‌پرس(https://telegram.me/khozninpress ) شوید

انتهای پیام/