یه گزارش خوزنین‌پرس؛ کانال تلگرامی منصوب به شیخ قدرت الله علیخانی تصاویر مربوط به مراسم عزاداری برگزار شده در منزل وی را با حضور برخی چهره های سیاسی و البته اصلاح طلب از جمله کرباسچی مفسد بزرگ اقتصادی(دبیر کل حزب کارگزاران ) و سید محمد خاتمی یکی از فعالین فتنه ۸۸ را منتشر کرد که البته در جلسه مذکور، افرادی همچون حجج اسلام سید حسن خمینی، موسوی بجنوری، مجید انصاری معاون پارلمانی رییس جمهور، موسوی لاری عضو مجمع روحانیون مبارز، رحمت و جماعتی از اعضای دفتر حضرت امام(ره) ، محمد شریعتی و علوی وزیرمحترم اطلاعات نیز حضور داشته اند.


جلسه ایی که شاید به بهانه برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، قصد تطهیرافرادی را دارد که در آزمون های بزرگ ملت، مردود شده و از صحنه سیاست محو شده اند.


باید دید چرا افراد حاضر در این جلسه، همانند ضیافت افطاری رئیس جمهور محترم، این مراسم را ترک نکرده و در آن باقی ماندند!؟ شاید در حافظه تاریخی افرادی که در این مراسم حضور یافته اند فتنه۸۸، فعالیت های ساختار شکنانه و مفاسد برخی حضرات حاضر در مراسم را ثبت و ضبط نکرده باشد؛ اما آیا اشخاصی که خود را جزء خواص دانسته و از مسئولان نظام هستند، اطلاعی از این جزئیان ندارند!







تاریخ انتشار خبر : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵

انتهای پیام/ ندای البرز