به گزارش خوزنین‌پرس؛ آقای عباسپور نماینده محترم مجلس در نشست بصیرتی دهه فجر مسجدجامع خوزنین که در روزچهارشنبه 14بهمن برگزار شد، گفت: در زمان شاه در کشور خفقان بود وکسی جرات حرف زدن نداشت. وی افزود: اما امروز چطور؟ اعتراض های زیادی به برخی از سران قوای مملکت بیان می شود و این آزادی بیان از دستاورد های انقلاب اسلامی است.

آقای عباسپور بیان داشت: امروز هرکسی قدرت نقد دارد و این از برکات آزادی است. وی افزود: قبل از انقلاب کوچکترین اعتراض و انتقاد با شدیدترین شکنجه ها مجازات می شد.


نماینده محبوب مردم بوئین زهرا در ادامه سخنانش گفت: از دستاورد های دیگر انقلاب ما، «استقلال» است. شاه مسلمّا در اختیار آمریکا بود وتماما آن چیزی که سفیر انگلیس وسفیر آمریکا دیکته می کردند، اجرا می کرد. آنها تصمیم می گرفتند که شاه چه اقدامی داشته باشد و حتی انتصابات شاه بانظر آمریکا انجام می شد. وی تاکید کرد اینها نشان دهنده عدم استقلال کشور در آن زمان بود.


نماینده مردم شریف بوئین زهرا و آوج درمجلس شورای اسلامی باتشریح عدم استقلال کشور در زمان قبل از انقلاب گفت: درمورد عدم استقلال کشور- به خصوص قضیه کاپیتولاسیون- عزت وکرامت مردم مسلمان ایران در زمان شاه با این مسائل لگدمال می شد. وی ادامه داد: ببینید در گذشته این مملکت چه وضعی داشت، امّا الان جمهوری اسلامی ایران جزء مستعدترین کشور های جهان است. همین مذاکرات را در نظر بگیرید، 13سال یک طرف میز -به قول خودشان- قدرت های جهان و یک طرف میز جمهوری اسلامی ایران می نشیند و پس از 13سال بالاخره دشمن پای میز مذاکره -پس از مقاومت و استقامت ملت ایران و پس از پیشرفت های هسته ای ما- مجبور به پذیرش حق هسته ای ما شد.


آقای روح الله عباسپور اظهار داشت: دشمن الان نگران پیشرفت های و نگران موشک ما در فضاست. وی افزود: باحقّه بازی تمام می خواستند به بهانه مذاکرات هسته ای صنعت موشکی ما را نیز محدود کنند.


عباسپور گفت: اگر مقام معظم رهبری اجازه می داد دشمن می خواست در همه مسائل کشور- حتی مسائل امنیتی و موشکی- مذاکره و نفوذ کند. وی ادامه داد: واقعیت های امروز کشورما مانند شهر های موشکی زیرزمین به اعتراف غربی ها برای آنها یک رویاست.

نماینده مردم شهیدپرور بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بحث عزّت کشور هم می توان دستگیری تفنگداران آمریکایی توسط نیروی دریایی غیور سپاه را مثال زد. همین که آنها [تفنگداران آمریکایی] پرچم سپاه را دیدند- این آمریکایی های تا دندان مسلح- مثل بید می لرزیدند و جان کری -وزیر خارجه آمریکا- با جزع و فزع وخواهش خواستار آزادی آنها می شد.

عباسپور تبین کرد: همه این عزّت و افتدار کشور به برکت رهبری راهیانه امام خامنه ای(مدظله العالی) است. هیچ یک از مشکلات منظقه زرخیز غرب آسیا بدون ایران اسلامی حل شدنی نیست. این ها همه به برکت رهبری امام خامنه ای و روحیه شهادت طلبی و ایستادگی مردم عزیز جمهوری اسلامی است.

همچنین در پایان مراسم مردم شهیدپرور خوزنین با آقای عباسپور دیدار وگقتگو کردند.

انتهای پیام/