بسم الله الرحمن الرحیم

علما و دین دانان میگویند یکی از آخرین حربه ها و گام های شیطان استفاده از دین و مقدسات علیه دین و مقدسات است. که البته گاهی نیز مومنان و مسلمین بی بصیرت و فاقد قوه تشخیص در این دام میافتند.
یکی از مستحبات موکد دین اسلام برپایی عزای امام حسین(ع) است. سخن گفتن از ارزش و اجر اینگونه مراسمات فرصتی طولانی میطلبد که اقتضای بحث ما نیست.


حالا یک سوال: آیا میشود چنین فرصت و معروفی، که خداوند برای بندگی در اختیار انسان قرار داده، تبدیل به تهدید و منکر شود؟


مسلما مجلس عزای امام حسین(ع) مشخصه هایی دارد که هر ناکسی به خود اجازه حضور را نمیدهد. اولین مجلس عزا را امام سجاد(ع) در کاخ عبیدالله برپا کرد. این مجلس آنقدر واقعی و خالص و با اهداف و در مسیر درستی بود که اهل بغی(یعنی عبیداللهیان) تاب آن را نیاوردند و به آن اعتراض کردند.


حال اگر مجلسی به نام آقا اباعبدالله برگزار شود و یزید و عبیدالله و اهل فتنه و نفاق و بغی در آن حاضر شوند، آیا مشخصه های یک مجلس عزای پاک را داشته است؟


کیست که نداند بدعهدی با نائب امام حسین (یعنی مسلم) باعث عهدشکنی بر حسین(ع) شد؟


حالا اگر مجلس عزایی برپا شود و اکثر بدخواهان ولی فقیه و اهل بغی و نفاق و فتنه در آن حاضر شوند، آیا این مجلس اباعبدالله است؟


آیا این مجلس از خطوات شیطان نیست بر علیه مقدسات؟


آیا این همان معروفی نیست که منکرگونه برپا شده؟


چگونه است که همفکران کسانی در این جلسه حضور پیدا میکنند که در سالهای سیاه تسامح و تساهل اعتقاد به استیضاح امام حسین(ع) بخاطر حرکت (به توهم آنها) اشتباهش در کربلا داشتند؟


حالا روی دیگرسکه!

در این بین دوتن از اعضای شورا و دهیارمحترم خوزنین ورئیس سابق شورای اسلامی دراین جلسه حاضر بوده اند. آیا مردم شهیدپرور و ولایی خوزنین به این افراد رای داده اند تا در چنین مجالس،٬ که وصفش گذشت، شرکت کنند؟


آیا مسائل و مشکلات شهرک خوزنین حل شده بود و اعضای شورا و دهیار آنقدر فرصت داشته اند که وقت خود را صرف حضور درچنین مجلسی در پایتخت کنند؟


برخی از این افراد در مسجد و نماز دیده نمیشوند مگر چهار سال یکبار. در عزاداریها حضور ندارند مگر به ضرورت. حالا چه شده که برای عزای امام حسین(ع) این همه راه تا تهران میروند؟


آیا کسی میپذیرد که هدف شرکت در عزاداری بوده؟ آن هم چه عزاداری؟ باحضور اهل فتنه و نفاق و اهل بغی!!!


اهل بغی٬ به تعبیر قرآن٬ همانهایند که علیه خداوند و دین خداوند اقدام میکنند. همانها که ساکت فتنه بنی صدر بودند. همانها که برای به آتش کشیدن هشت ماهه کشور در سال۸۸ به پای پادشاه عیاش سعودی میافتند و ازطریق او تامین مالی میشوند.(بخوانیدحاج آقا خاطره!)


همانها که جاسوس جورج سورس میشوند تا با آموزه های شیطانی او به اسلام و ایران خیانت کنند. حضور در چنین جلسه ای جز شرمساری و بی آبرویی برای خوزنین ندارد.


البته کوتاهی مردم شریف خوزنی،٬ که از روی گذشت و بزرگواری این مردم اس،٬ از مطالبه گری در خصوص چندین حرکت ناپسند برخی اعضای شورا در گذشته، صرف نظر کردند شاید سبب شده تا این اعضا برآن شوند که هرکاری میتوانند بکنند بدون پاسخ دادن به مردم خوزنین.


درسابق نیز از جایگاه عضو شورا بودن خوزنین، برای منافع شخصی و جناحی سوءاستفاده هایی شده بود.


لذا از شرکت کنندگان در این جلسه میخواهیم تا یا با دلایل منطقی و عقلانی خود به درخواستهای مردم خوزنین پاسخ دهند و یا با عذرخواهی رنجش خاطر آنها را مرتفع ساخته و نسبت به عدم تکرار چنین حرکات پرهزینه ای اطمینان خاصل کنند.


(منتظر ارائه دلایل عقلانی و قانع کننده برای شرکت در این مراسم از سوی نامبردگان هستیم.بدیهی است عدم پاسخ ایشان برابر است با اقدامی بسیار ناشایست که پایمال کننده خون و راه شهدای عزیزمان،مخصوصا 39شهید بزرگوار خوزنین می باشد!)