هادی لامعی، فرمانده حوزه مالک اشتر خوزنین، در مصاحبه با پایگاه اطلاع رسانی خوزنین پرس درباره برگزاری طرح اردو جهادی در تابستان 96 گفت. متن گفتگو در زیر آمده است:


شروع کار کی خواهد بود؟
باتوجه به فراغت بسیجیان در روز جمعه و سنگین بودن کاراولیه، در روز جمعه این هفته(۲۷مرداد) آغاز میشود.

🔸این طرح با چه هدفی انجام میشود؟
این طرح همانند برنامه های گذشته #بسیج_سازندگی در راستای بالابردن روحیه ایثار، از خودگذشتگی، جهادگری و... در بسیجیان انجام می‌شود و به دلیل آسیب جدی به بنای امامزاده و احتمال تخریب در اثر شرایط جوی، ضرورت انجام این اردو بیش از پیش احساس می‌شد.

🔸 چه برنامه‌ای برای این طرح دیده شده؟
استفاده از ظرفیت بسیجیان، در تخصص های مختلف مانند بناکاری، جوشکاری، برقکاری و... از اهداف این طرح در قالب اردوی جهادی است.این کار بیشتر از جنبه های عمرانی، فرهنگی است و جزو خدمات عام المنفعه بسیج می شود

🔸 پیمانکار خود حوزه است؟
پیمانکار این طرح درواقع #حوزه_بسیج_مالک‌اشتر با همکاری اوقاف و هیئت امنای امزاده -که مسئولیت بقاع متبرکه را دارند- و دهیاری و شورای اسلامی می باشد. پشتیبان مالی هم اداره اوقاف شهرستان بوئین‌زهرا خواهد بود.

🔸 آیا بهتر نبود این انرژی را در کارهایی مثل ساخت و ساز برای نیازمندان روستا و فقرا انجام می دادید؟
ما در مجموعه بسیج و به خصوص حوزه بسیج سازندگی ناچاریم به ارگان های حمایتی از قبیل کمیته امداد برای گرفتن لیست مراجعه نمائیم و آخرین گزارشی که دریافت کردیم برای تابستان سال گذشته بود که باهمکاری بسیجیان انجام شد.

🔸 اگر حرفی با مخاطبان #خوزنین_پرس دارید بگویید.
بسیجیانی که توانایی دارند در این کار خیر خدمت کنند می توانند حضورا به حوزه مالک اشتر خوزنین مراجعه فرمایند.